sobota, 24 stycznia 2015

Rozdział 3!!

Rozdział 3!!!


***Pod domem mulata***

-Jeej! Ale macie duży dom *,*
Powiedziałam z zachwytem.. spoglądając na dużą białą Wille, z wielkimi oknami i dużymi drzwiami frontowymi..
-Ajj tam :P
-Już nie bądź taki skromny.. Prześliczny masz dom!
-Może wejdziemy do środka?
-Jasne ;3
 Otwierając drzwi, wkroczyłam do ślicznie urządzonego salonu.. Wszystko było białe..
-Jej.. Tu jest jeszcze ładniej *,*!
-Ojj już przestań :P
Odpowiedział..
-Jestem!!
Krzyknął Zayn..
-Heej!
Usłyszeliśmy donośny, ale ciepły głosik z kuchni.. Po chwili wyszedł przystojny blondyn w swoim niebieskim fartuchu.. Chyba coś piekł.. Był cały w mące!
-Uhuhu... Kogo my tu mamy?
Podszedł do mnie i powiedział..
-Hej.. jestem Niall 
-Hej.. Tośka
-Co cię tu sprowadza młoda damo?
-Hm..
-Już daj jej spokój Nialler..
Powiedział Zayn..
-Ouu... Ktoś się zakochał..
-Nialler, zamknij paszcze!
Zachichotałam po cichu..
-Może pooglądamy jakiś film?
Zaproponowali..
-Hmm ok ;3
-To może "This is us" ?
-Emm.. Ok..

Podczas oglądania usłyszałam "Drzwi frontowe, otwarte" I trzech chłopaków przekroczyło próg salonu.. Jeden wydawał mi się znajomy..
-Ouu... Dziewczyna w naszym domu?
Powiedział chłopak z lokami..
-Tosiu.. Poznaj Harrego, Louisa i Liama..
*Liam.. Kojarze to imię.. O nie! To nie może być prawda ! To nie może być on!*
-Tośka? Ta Antosia?
Powiedział Liam..
-Emm.. Cześć..  Zayn.. Już późno, musze iść papa ;3
-OK, odprowadzę Cię..
-Nie trzeba.. Ja odprowadzę koleżankę..
Powiedział Liam, a ja zagotowywałam się coraz bardziej..
-Nie trzeba Liam..
Powiedziałam prawie płacząc i wybiegłam z domu... Za chwile usłyszałam:
-Tośka! Antosia ! Tosiu! Zaczekaj!
-Co?! Oj przepraszam.. Po prostu musiałam..
-Ale co się stało?
-Oj może kiedyś Ci opowiem..
-No Ok.. A teraz chodź bo jest zimno.. Zawiozę Cię..
-Dziekuję..
-No więc kiedy się urodziłaś?
-Urodziny mam za 5 dni ;3
-I które to będą?
-18 :P
-Ouu... To będzie impreza ! ;3
-A jak :P będzie mała parapetówka xD
-Hmm... Mam nadzieję że jestem zaproszony z chłopakami :P
-Hmm Ty na pewno.. ale Oni ,chłopcy nie :P Nie ufam im za bardzo..
-Ugh.. Ok ;3

***Pod domem***

Zayn odprowadził mnie pod samiutkie drzwi..

-No więc do zobaczenia jutro w szkole!
Powiedział, po czym całując mnie w policzek odszedł, a ja stałam i się patrzyłam się na odjeżdżający samochód.. Weszłam do domu, po czym po cichu zakluczyłam drzwi i odłożyłam moje buty na szafkę, i poszłam do pokoju. Przebrałam się i poszłam spać.. Śnili mi się cały czas Zayn (gdy mnie całował) i Liam..

***Dzień imprezy, Sobota***

Ok.. Trzeba iść na zakupy.. Tylko skąd wziąć wódkę.. Ehh.. Wiem!! Mój wujek! On mi kupi! Niewiele myśląc chwyciłam za telefon i zadzwoniłam do wujka.. Powiedział że jak zadzwoni do mamy to mi kupi (Jak się mama zgodzi) Okazało się że  się zgodziła (Oczywiście, przecież to moje 18 urodziny..) Wujek powiedział że przyjedzie około 15.. Więc ubrałam się w czarne legginsy, fioletową koszulkę i trampki.. Uczesałam włosy.. Już szykowałam się do wyjścia gdy usłyszałam dzwonek.. *Ejj.. ale jest dopiero 9:30, to nie wujek* Otworzyłam drzwi i ujrzałam Zayna.. Oczywiście już był gotowy na imprezę..
-O hej ! Dobrze że  jesteś!
I go przytuliłam..
-Ojej.. Jeszcze żadna dziewczyna się aż tak nie cieszyła na mój widok.. Oprócz tych fanek :P
-Hahha !
-No więc.. O co chodzi?
-Potrzebuje pomocy z imprezą..
-Zawsze Ci pomogę !
-Dziękuję! <3

***W Drodze do SuperMarketu***
-To powiesz mi o co chodzi z Liam'em?
-Eh... Kiedyś byłam z nim.. Ale po prostu pewnego dnia zniknął w moje 16 urodziny.. Po prostu mnie zostawił.. Nic nie powiedział.. Nie dzwonił, nie pisał, nic.. :<
-Ugh... To nie dobrze.. Ale jak to? Ty nie mieszkałaś w Londynie?
-Nie.. Rok temu przeprowadziłam się do tego miasta.. Tak to mieszkałam jakieś 300 km stąd..
-To dobrze że tu teraz jesteś.. I nie przejmuj się Liam'em.. Nie musisz się z nim widywać..
-No ok..


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wstawiam post jeszcze dzisiaj, ponieważ nie będę mieć internetu do 4 lutego :< Wiec przepraszam, ale następny post będzie około 5-go lutego :< Sprawdziłam wyświetlenia przed chwilą i okazało się że już mam 120 ;o Dziekuuuje <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz